0toode(t)

Ostukorvis pole tooteid.

Product was successfully added to your shopping cart.

Korduvad küsimused ja vastused

1. Kui ruttu jõuab pakk minuni?
Tööpäevadel enne kella 20:00 tasutud tellimused edastatakse transpordiettevõttele järgmisel tööpäeval ja sõltuvalt transpordiettevõttest jõuab pakk üldjuhul sihtkohta juba ülejärgmisel päeval. Kui tasumine toimub hiljem, lükkub tellimuse edastamine ühe tööpäeva võrra edasi. Kohaletoimetamise kohta loe täpsemalt siit.

2. Kas poes pakutavad tooted on kohe saadaval?
Jah, kõik poes pakutavad tooted on meie Tallinna laos olemas! Kui mõni toode, millest Te olete huvitatud, on otsa saanud või ei ole hetkel saadaval, võtke meiega julgelt ühendust.

4. Kas pean registreerima kasutajaks, et tellida?
Ei pea, kuid soovitame Teil siiski registreeruda meie e-poe kasutajaks..

5. Kas saan ise pakile järele tulla?
Hetkel ei ole kahjuks võimalik pakile ise järele tulla.

6. Kas tooteid on enne ostu võimalik näha või proovida?
Kahjuks ei ole, kuna tegemist on e-poega. Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, on see võimalik alati tagasi saata. Loe tagastamises kohta täpsemalt siit.

7. Kuidas tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda kasutades pangaülekannet või krediitkaarti. Loe maksevõimaluste kohta täpsemalt siit.

8. Kuidas kasutada sooduskupongi või sooduskoodi?
Peale seda, kui oled kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, vajuta lehe ülaservas asuvat linki "Minu ostukorv" ning sisesta lahtrisse "Allahindluse Koodid" kupongi kood ja vajuta "Kasuta kupongi".

9. Mida tähendab tellimuse staatus "Täidetud"?
Sellise staatusega tellimus on edastatud kullerile ja saadetis on juba jõudnud või jõuab peagi tellijani.